Повернення/обмін товарів

Повернення/обмін товарів

Згідно з Законом України “Про захист прав споживача” споживач може повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки  замовлення.
Ти вправі звернутися протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.

При цьому, є кілька вимог:

  • товарний вид і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
  • товар, не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і тд.;
  • замовлений Вами товар підлягає поверненню і обміну;
  • товар складений в упаковку таким же чином, як і при отриманні;

Які товари я не зможу повернути/обміняти?

  • якщо використовувалися нештатні режими або параметри роботи устаткування або його компонентів (частот, напруги і ін)
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
  • виникло пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах;
  • виріб має виражені механічні та/або електричні пошкодження, отримані в результаті яких-небудь дій покупця або третіх осіб;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових та інших факторів ситуацій, що не залежать від продавця;
  • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;

У відповідності з постановою Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. про реалізацію окремих положень закону України “Про захист прав споживачів” не підлягають поверненню:

  • продовольчі товари
  • товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі і тп.
  • предмети гігієни,
  • м’які або надувні іграшки,
  • парфумерно-косметичні товари в аерозольній упаковці,

Продовольчі товари

До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.

Продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.

Продовольчі товари можуть бути повернені або обміняні, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки та порушення норм та вимог закону. Наприклад, якщо у продукту виявився минулий термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов’язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення та термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і вуглеводів, відомості про виготовлювача із зазначенням назви, місця та юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об’єм продукту.

З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням

Повернути ці товари можна тільки по причині виявлення браку або невідповідності замовлення.

Бракований товар або товар неналежної якості

Якщо ви отримали товар неналежної якості, напишіть на пошту info@digitalbeauty.com.ua лист з темою “Обмін та повернення”, номер замовлення, номер телефону для зворотного зв’язку (якщо воно відрізняється від зазначеного в замовленні), фото і детальним описом ситуації.

Як оформити повернення/обмін?

Можна написати нам листа на пошту info@digitalbeauty.com.ua c темою “Обмін та повернення”, номер замовлення, номер телефону для зворотного зв’язку (якщо воно відрізняється від зазначеного в замовленні), фото і детальним описом ситуації.
Ми зв’яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.

Звернутися до оператора за телефонами:

  • (097) 006-49-74

протягом дня після отримання заяви (у робочий час з 9-00 до 18-00, крім суботи та неділі), ми зв’яжемося з Вами за вказаною в замовленні номером телефону.

Способи повернення/обміну

  • Доставити товар самостійно за адресою: м. Київ, вул. Іоанна Павла ІІ, буд. 6/1 офіс 81, з понеділка по п’ятницю з 11-00 до 18-00
  • Під час доставки вашого наступного замовлення, якщо такий буде зроблений вами.
  • Транспортною компанією, якій був доставлений ваше замовлення у вашому місті.

Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Якщо повернення або обмін відбувається через неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення або обмін здійснюється за рахунок Еспако
У у разі якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини Еспако – транспортні послуги будуть платними і складуть 50 грн.

Способи відшкодування грошових коштів

  • готівкою
  • банківська карта

Зверніть увагу: зробити повернення коштів чи обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного виду.

Просимо Вас, знайдіть пару хвилин і під час доставки перевірте свій замовлення. Ми, звичайно, намагаємося знизити кількість можливих помилок при складанні замовлень, але, на жаль, можемо допускати помилки 🙂

Також, Ви можете під час доставки відмовитися від покупки товарів, які з якоїсь причини Вас не влаштували (для доставок по Києву кур’єрами).

Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки та відсутність механічних пошкоджень.

У будь-якому випадку, кожне звернення з питання обміну або повернення розглядається індивідуально.
Ми завжди намагаємося знайти рішення питання, яке буде вигідно не тільки нам, але і Вам звичайно ж.